tiistai 9. helmikuuta 2021

Villasukat ei oo niin mun juttu


 Juu villasukkien kutominen ei oikein oo mun juttu. Rakastan kyllä niitä käyttää, mutta niiden kutominen on aika tylsää. Lapsenlapsille teen silloin tällöin sukat, mutta en koen olevani siinä omimmillani. Kuvan sukat oon tehny itselleni itse värjäämistäni langoista. Ohje on omasta päästä keksitty. En oikein ole hyvä kuvioita kutomaan. Aina lanka alkaa kiristämään jossakin vaiheessa. Aina kun itse olin raskaana tai lasteni perheisiin odotetaan vauvaa niin silloin on aina sisäinen pakko kutoa pienet sukat ja tumput.


Muutama sana minusta.....Tykkään siis käsitöistä, eläimistä, kirpputoreista ja Peppi Pitkätossumeiningistä. Olen kuitenkin hyvin ristiriitainen monessa jutussa. Toisaalta olen nuuka toisissa asioissa tuhlaaja. Tykkään vinksinvonksin meinigistä, mutta sisustus kotona on maalaisromanttista. Olen puhelias, rönsyilevä ja suorapuheinen, mutta toisaalta viihdyn kotona parhaiten erakkona. Olen syntynyt ja asunut nuoruuteni kaupungissa, mutta rakastan asua maalla. Nautin ostaa ja antaa lahjoja, mutta en ole rahan perään ja en ole koskaan tienannut hyvin. Olen joissakin asioissa laiska ja saamaton, mutta joissakin malttamaton ja hätäinen. Tässä muutamia asioita minusta, mutta jos vierailet sillointällöin blogissani opit varmasti lisää ristiriitaisuuksia minusta. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille, jotka eksyvät Nuotiorantaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti